Néhány fotó a környékről. Itt píározott a minap Molnár Csaba miniszter áprilisi tréfa gyanánt az új sorompókorszerűsítési programról.
Az Indóház Online fotója, látható a csapórúd becsomagolva (barna hurka), körülötte sok okos, fontos és szép ünneplő ember. Finanszírozzák az adófizetők. Szemközt ezen emberek egyikének-másikának szolgálati autói. Finanszírozzák az adófizetők. A fotó felirata az Indóház Online píárszagú cikkében: "Búcsú a szakállas sorompótól: Az őrház mellett már készen áll az új biztosító berendezés". Még a Blikkben is megmosolyognák, nemhogy egy "szaklapban".
Fotó ugyanarról a helyről, néhány nappal KÉSŐBB (!!!) - verőfényes napsütés és csapórúd sehol, utóbbit leszerelték, nyilván kellett valahova máshova. Itt pár hónapig biztosan nem lesz rá szükség, a szakállas meglesz még egy jó ideig. (vö. jó fénysorompónak nincs párja, érted, nincs párja, csak ezen az oldalon áll!) A fénysorompókat összehangolják a közúti lámpákkal. Kis hiba, hogy közúti lámpa egy darab sincsen jelenleg. No de nézzük a dolok jó oldalát: ez valamelyest megkönnyíti az összehangolást is.
Még néhány aranyos kép a Kóka-kirakatprojektben elvégzett munka minőségéről. Tudják, ez a csilliárd euróból végzett vasútkorszerűsítés a ceglédi vonalon, reptéri gyorsvasút Ferihegy megállóhely, ilyesmi.
1. Ugrató a város szélén. Tényleg mintaszerű, ahogyan igyekeztek elkerülni, hogy az űrszelvényen kívül akár egy kapavágást is kelljen ejteni. Legalább a környékbeli gumisok, futóművesek, autókereskedők is keresnek egy kis pénzt.
2. Sínek a semmiből a semmibe. Felhagyott sínek az úttestben hagyva, a kép bal oldalán el vannak vágva. Sehova egy gramm felesleges aszfaltot! Egyben megcsodálható az út minősége is, a sokmilliárdos projektben nem futotta néhány négyzetméter aszfaltozásra. Lényeg, hogy a kirakat jól nézzen ki. Egyben az is látható, hogy a fénysorompó párját azóta se állították be, nem is fogják még egy jó darabig. A biztosítóberendezés ugyanis igen távol van a "kész"-ségtől, a fotók készítésekor még a kábeleket húzták be. A jelzőknek nagyrészt csak az alapja van meg.
Csak a miniszteri kivonulás miatt építették be a bakterház melletti készüléket (vö. kamu), nyilván vaskos adófizetői forintokért, vö. izzócsere-együttható a MÁV-nál. Végső soron örülhetünk, ha nem kell újra leszereltetni a beüzemeléskor.
3. Ugyanez a másik irányból, a sín helyén már ott a kiásott kábelárok, de az úttestből véletlenül se szedték volna ki. Ha nem tetszik, el lehet innen menni.
4. Parasztnak a használt is jó: lehet látni, hogy az átjáró szélén más árnyalatú STAIL elemek vannak, és sínkorona szintjétől is jó néhány centivel eltérnek. Szerencsére középre sikerült új elemeket találni, amik nem dobálnak annyira. A műszaki átadáskor az ellenőr biztosan csőlátást kapott, így maradhatott a szélen a hitvány munka.
5. Hopp, ez egy másik vágány. Valahogy ez is pont az "aszfaltozott" rész után ér véget. A háttérben a tábla hirdeti - jól látjuk -, hogy itt bizony Auchan áruház épül. Lesz hozzá vasúti megálló is. Sőt, felüljáró a vasút felett. Ez teljesen hivatalos, már 5 éve is ezzel hitegette a lakosokat a tekintetes Közlekedési Hatóság. Azóta csak még úgyabbul van. Csak győzzük kivárni. További tudnivaló: megépül a régóta hiányolt magasságkorlátozó kapu a gyorsforgalmi felett. Ezt is az Auchan építi (legalább 4 éve), mert az ilyesmit mindenhol máshol is az Auchan szokta építeni. Amíg elkészül, addig majd jobban vigyáznak magukra az emeletes buszok és az illegálisan felhajtó hűtőkamionok. Ez olyan elfogadható társadalmi költség, vagy mi.
Sőt, nálunk van külön önkormányzati képviselő, aki 2006-ban az Auchan építésére specializálta magát!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.