HTML

Szemeretelep

Egy szintbeni kereszteződésről. Egy cégről, ahol azt hiszik, hogy Kádár még él. Azokról, akik azt gondolják, hogy a törvény felett állnak, és bármit megtehetnek. Budapest, Pestszentlőrinc, Szemeretelep. Ígéretek a padlásról.

2007.06.29. 16:12 Anti Bakter

Meghívó

Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját a

2007. július 16-án reggel 6 órakor kezdődő utcabálunkra

a Szemeretelep megállóhelynél levő sorompóhoz.


A bálon ősbemutatót tart a reptéri megállóban tízpercenként megálló vonatok által kialakított új munkanapi forgalmi rend. A buli kifulladásig tart. Az ünnepléshez bárki csatlakozhat dudálással, káromkodással és anyázással. A fakultatív programok között igény szerint verbális agresszió, ablakbetörés, ajtóberúgás, megfelelő hangulat esetén dulakodás, fejbeszakítás és egyéb tettlegességek szerepelhetnek. Megjelenés alkalomhoz illő öltözetben (gy. k. védőfelszerelés). A sorompó aznapi felnyitását garantálni nem tudjuk, ezért hideg élelemről, légkondícionálásról és meleg ruháról (nem, nem úgy értjük, hogy a bakternek!) gondoskodni szíveskedjenek.

Megjelenésükre feltétlenül számítunk.

Üdvözlettel:

dr. Kóka János miniszter
dr. Mester László polgármester
dr. Mosóczi László, MÁV Start
Nemzeti Közlekedési Hatóság

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szemeretelep.blog.hu/api/trackback/id/tr43108509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walker 2007.07.24. 00:42:56

Az eddigi tapasztalataim szerint a sorompó nem tart tovább zárva mint korábban. A Szemeretelepi bakter a napokban kapott egy videorenszert amivel figyelni tudja a Ferihegy 1 állomást és csak akkor ereszti a sorompót amikor beáll a vonat az állomásra. Sajnos a jelenlegi utasításuk szerint ezzel nem a szabály szerint jár el, mert az állomásra beérkezés előtt már csuknia kéne a sorompót ami elég nagy hülyeség. megpróbálom elérni az utasítás módosítását, nem egyszerű eset.
Üdv. K J

Anti Bakter 2007.07.24. 10:06:49

Valóban, abszolút meglepő, hogy ezt meg merik csinálni. Az utasítás módosítása nem hinném, hogy ilyen könnyen megy, arra a fafejű közlekedési hatóságnak is rá kell bólintania.

Én egy hete voltam először és utoljára ott, akkor nagyon durva viszonyok voltak, igaz, aznap reggel volt a felsővezetékes balhé is (órákkal később még káosz volt, kb. minden második autó fordult is vissza.) Utána vasárnap, de akkor alig van vonat.

Ingajárat · http://www.ganzhe.hu 2007.09.03. 11:42:10

Én olyan javaslattal állnék elő, hogy torlódás esetén a 10 percenkénti 5 perces sorompó nyitást is kötelezővé tenném.
Tudtommal a torlódó vonatok szakaszokban megállíthatók. Az 5 perces várakozás meg nem oszt és nem szoroz torlódás estén a vonatok menetidejébe, hiszen max 2 szakasszal lenne elöbbre, amikor lépésben halad.
Nézzük csak 1 kicsit jobban:
Mondjuk én buszt vezetek, tehát tömegközlekedek. A szemerei átjárótól 100 méterre baleset van és a kocsisor a siekig torlódik. Én nem mehetek rá a sinekre, mivel akadályozom a másik közlekedés forgalmát. Tehát kellene egy olyan szabály, hogy torlódás esetén a MÁV is biztosítsa a szabad átjárást a másik közlekedési fajtának.
Aki a közlekedési dolgokban jártas 1 kicsit, annak a résidő fogalma jut eszébe a menetrendről. Igen, a 2 vonat között időben, tehát résidőben tudunk a sineken átjutni, melynek időbeli hosszát a vonatok rendszertelensége határozza meg.
Én bevezetném, hogy 10 perc után kötelezően be lehessen tenni legalább 5 perc átjutási időt, mellyel a sorompó elötti torlódások nagyon jól kiküszöbölhatők. A mai computeres világba nagyon jól modellezhetők ezek a kritériumok.
Higgyje le mindenki, mivel én rendszeresen arra járok be tudnám illeszteni a közlekedési rendembe és a munkahelyemen való 5 perc elkésésem, vagy 15 perccel korábban való beérkezésem sem a bakter jóindulatától függne.
Szorgalmazom a "félkarú" sorompó elhelyezését is.
Ezzel párhuzamosan szorgalmazom egy olyan állandó traffipax berendezés elhelyezését, mely a lezárt sorompót kikerülve áthaladókat fotózza (illetve a 30 km/ó felett közlekedőket.
Természetesen 4 munkahely és számos járandóság megszünne, melynek 1 évi összege az átalakítási költségeket messzemenőkig fedezné.
süti beállítások módosítása